5 טעויות בבחירת קהל היעד של העסק שלך

פורסם בתאריך: 22/1/2018 בשעה: 10:13

חושבים שהמוצר שלכם מתאים "לכולם"?
יכול להיות שאתם מפסידים הרבה כסף

טעות מספר 3: לשווק לקהל יעד שלא יכול או לא רוצה לקנות ממך

סעיף חשוב מאוד שחייבים להתייחס אליו בכובד ראש. אם קהל היעד שלך לא יכול לקנות ממך, העסק שלך כנראה לא הולך להצליח!

דוגמה לכך היא שיחה שהייתה לנו עם "מאמנת אישית" שאמרה לנו שקהל היעד שלה הוא בעיקר חיילים משוחררים שמחפשים כיוון בחיים. המטרה שלה היא לגייס משתחררים למפגש שבועי כדי לעזור להם להתמודד עם המציאות שלאחר השחרור ולתת להם עזרה בהכוונה לחיים.

הבעיה שאותה מאמנת לא הצליחה לגייס חיילים משוחררים והעתיד של העסק החדש שלה נראה שלילי ביותר. למה זה קרה? משום שקהל היעד שלה לא יכול לקנות את הטיפול שלה. כשכל מפגש עולה 200₪, אין באמת מי שישלם את המפגש הזה. לחיילים משוחררים אין כסף וגם אם יש כסף אז אין רצון לבזבז אותו על טיפול שבועי כשאפשר לבזבז אותו על מסיבות\טיולים וחברים.

מה עשינו כדי לפתור את הבעיה?

שינינו את קהל היעד ובנינו אסטרטגיה שיווקית שמתמקדת בהורים של אותם חיילים משוחררים. ההורים מבינים את חשיבות מציאת הכיוון בחיים וישמחו לשלם כדי שהילדים שלהם ישתלבו בחיי האזרחות בצורה הטובה ביותר.

במקרה הזה הפתרון שלנו יצירתי ופותר את הבעיה, כאשר קהל היעד אינו זה שמשלם את החשבון.

במקרים אחרים לפעמים לא ניתן לפתור את הבעיה, ולכן כדאי לחפש כיוון אחר לגמרי לפני שמשקיעים ממון רב בבניית העסק ובפרסום שלו.

 

טעות מספר 4: לא להתייחס לפרופיל הפסיכולוגי של קהל היעד, לאמונות שלו ולדעות שלו »

קבל עכשיו ייעוץ לפרסום שיעיף את העסק שלך קדימה!

בשליחת הטופס אני מאשר קבלת מידע פרסומי\שיווקי לכתובות שסיפקתי. כמו כן, אני מאשר את תנאי התקנון ומדיניות הפרטיות של חרמון-יהודה.

Please leave this field empty.